نوسان قیمت در سطح ۰.۳۹ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۳/۳۱،ادامه فاز نوسانی خنثی

نوسان قیمت در سطح ۰.۳۹ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۳/۳۱،ادامه فاز نوسانی

در چند روز گذشته، کاردانو یک حرکت نزولی مانند بیت کوین و اتریوم را پس از اینکه نتوانست مقاومت 0.450 دلاری را پاک کند، آغاز کرد. کاردانو به زیر حمایت 0.400 دلار سقوط کرد و منطقه 0.360 دلار را آزمایش کرد. اما کاردانو در حول و حوش 10 رتبه برتر که بر اساس ارزش بازار اندازه گیری می شود، حرکت می کند. این به خودی خود یک ویژگی عالی است. با این حال، از زمان 3.09 دلار ATH در سپتامبر 2021، کاردانو رو به کاهش بوده است و قیمت فعلی کاردانو در محدوده قیمت 0.38 دلار است. در 7 روز گذشته، کاردانو 9.3% کاهش داشته است. طی 3 ماه گذشته، 44 درصد کاهش یافته است. بخشی از این موضوع این است که کل بازار احساسات منفی نشان می دهد. قیمت دلار بیت کوین نیز در حال کاهش است و طبق معمول، بازار از همین روند پیروی می کند.

بر اساس دیدگاه‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای Santiment، کاردانو (ADA) آماده است تا از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین و اتریوم پیشی بگیرد. بر اساس معیارهای ارزش بازار 30 روزه تا ارزش تحقق یافته (MVRV)، تجزیه و تحلیل شرکت چشم انداز مطلوبی را برای کاردانو و سایر آلتکوین ها نشان می دهد. متریک MVRV با مقایسه ارزش بازار ارز دیجیتال با ارزش واقعی آن، پتانسیل افزایش قیمت های کوتاه مدت را ارزیابی می کند.

علاوه بر این، تحلیلگران به ویژه نسبت به کاردانو خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که در آینده نزدیک یک دلار یا بالاتر افزایش یابد. این چشم انداز مثبت بر اعتماد فزاینده به پویایی بازار کاردانو و عملکرد بالقوه کوتاه مدت تاکید می کند. با این حال، کاردانو هنوز بیش از 87٪ از بالاترین قیمت خود یعنی 3.10 دلار کاهش یافته است.
به طور کلی، این تحولات چشم‌اندازی در حال تغییر را نشان می‌دهد که در آن وضوح نظارتی و معیارهای مطلوب بازار بر احساسات سرمایه‌گذاران و انتظارات قیمت در سراسر ارزهای دیجیتال مختلف تأثیر می‌گذارد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، طی هفته گذشته، قیمت کاردانو پس از کاهش بیش از 7 درصدی، نوسان داشته است که نشان دهنده بی ثباتی در موقعیت بازار آن است. این رکود پس از یک دوره ثبات نسبی، باعث نگرانی سرمایه گذاران در مورد نوسانات احتمالی آینده شده است و طی ماه گذشته، کاردانو بیش از 10 درصد کاهش یافته است که عمدتاً به دلیل فشارهای گسترده تر بازار و کاهش قیمت پس از رشدهای قبلی بوده است. با این حال، با بهبود بازار فعلی، کاردانو نسبت به پتانسیل رشد در کوتاه مدت خوش بین است. قیمت آلتکوین در محدوده 0.45 تا 0.36 دلار معامله می شود که نشانه هایی از تثبیت را نشان می دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، مقاومت اول نزدیک به 0.400 دلار است. مقاومت کلید بعدی ممکن است محدوده قیمت  0.410 دلار باشد. اگر یک کندل بالاتر از مقاومت 0.410 دلار وجود داشته باشد، قیمت می تواند یک رالی قوی را آغاز کند. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند به سمت منطقه 0.4250 دلار افزایش یابد. هر گونه سود بیشتر ممکن است نیاز به حرکت به سمت 0.450 دلار باشد.اما اگر قیمت کاردانو نتواند به بالای سطح مقاومت 0.400 دلار صعود کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 0.3850 دلار است.حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.380 دلار و خط روند است. شکست نزولی به زیر سطح 0.380 دلار می تواند درها را برای آزمایش 0.3650 دلار باز کند. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.360 دلار است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید