تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۳۴ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۴/۰۳،ادامه روند نوسانی خنثی

تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۳۴ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۴/۰۳،ادامه روند نوسانی

با کاهش نوسانات، بازارهای کریپتو به سمت تعطیلی هیجان انگیز برای سه ماهه پیش می روند. نهنگ ها از جمع آوری فشار خرید مورد نیاز خودداری کرده اند و به همین دلیل اکثر توکن ها در یک سطح محدود در حال نوسان می باشند.با این وجود، سولانا یک جامعه قوی دارد که نسبت به روند آینده خوشبین است.بنابراین، قیمت سولانا به نقطه حساسی رسیده است، زیرا یک آخر هفته صعودی ممکن است راه را برای بسته شدن صعودی برای ماه هموار کند، اما قیمت سولانا در 6 تا 8 ماه گذشته، با بیش از 800 درصد افزایش، قدرت فوق العاده ای را نشان داده است. با این حال، سقوط 35 درصدی پس از آن احتمال عقب نشینی نزولی را افزایش داد زیرا رالی دائماً در دفاع از سطوح حمایت موقت شکست می خورد. با افزایش قدرت نزولی، ترس از دستیابی به سطوح نزولی بیشتر ظاهر شده است.سولانا با بیش از 30 میلیون آدرس فعال ماهانه به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این افزایش همزمان با برنامه پیشگامانه مدیر دارایی دیجیتال 3iQ برای فهرست کردن صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر سولانا (ETF) در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSE) است. این ETF بالقوه، اولین در نوع خود در آمریکای شمالی، می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را متحول کند و حضور سولانا در بازار را تقویت کند.همچنین حجم معاملات 24 ساعته سولانا 132.561 میلیون است که بیشترین حجم هفتگی 235.742 میلیون در 18 ژوئن ثبت شده است. تغییر قیمت 30 روزه 13.6- درصد، تغییر 7 روزه 6.3- درصد، اما 24 ساعته و تغییر 1 ساعته به ترتیب در +2.1٪ و +0.6٪ حرکات مثبت را نشان می دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، قیمت سولانا برای یافتن ثبات تلاش کرده است، از سطوح پشتیبانی کلیدی عبور کرده و زیان‌های احتمالی بیشتری را نشان می‌دهد. از آنجایی که احساسات نزولی همچنان حاکم است، معامله گران و سرمایه گذاران از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارند و به دنبال نشانه هایی از بازگشت احتمالی یا کاهش بیشتر در آینده نزدیک هستند.. طبق گزارش CoinMarketCap، در هفت روز گذشته بیش از 6 درصد کاهش یافته است. با این حال، 24 ساعت گذشته نشانه هایی از بهبودی از ضررهای گذشته را نشان داد زیرا قیمت سولانا بیش از 2٪ افزایش یافت.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال در تایم فریم ۴ ساعته نیز، سولانا با ارزش بازار بیش از 62 میلیارد دلار با قیمت 134.67 دلار معامله می شد.افزایش اخیر قیمت نیز تأثیر مثبتی بر معیارهای اجتماعی توکن داشت. به عنوان مثال، احساسات وزنی آن، پس از افت در 19 ژوئن، افزایش یافت و به منطقه مثبت رفت. این به وضوح به این معنی است که سرمایه گذاران به سولانا اطمینان دارند و احساسات صعودی در اطراف توکن در حال افزایش است و در صورت تلاقی خطوط میانگین متحرک اندیکاتور MACD و همچنین تثبیت روند اندیکاتور RSI تغییر روند فاز اصلاحی به نوسانی آغاز خواهد شد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید