نوسان قیمت تا سطح ۳۴۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۴/۰۴،تغییر روند به فاز اصلاحی خنثی

نوسان قیمت تا سطح ۳۴۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۴/۰۴،تغییر روند به فاز اصلاحی

بازار کریپتو برای مدت کوتاهی دائماً تحت شرایط نزولی معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش فشار فروش در فضای کریپتو است. علاوه بر این، قیمت بیت کوین، رهبر بازار، نتوانسته است ارزش خود را بالای 65000 دلار نگه دارد.به دنبال آن، رهبر آلتکوین ها، اتریوم طی هفته گذشته یک اقدام قیمتی تلفیقی را ثبت کرده است. علاوه بر این، قیمت ریپل نیز نتوانسته است ارزش خود را بالاتر از خط روند حمایتی مهم خود یعنی 0.50 دلار نگه دارد.با افزایش احساس نزولی در میان ارزهای دیجیتال برتر، آیا رهبران بازار در هفته آینده باز خواهند گشت یا به سطوح حمایتی حیاتی مربوطه خود سقوط خواهند کرد؟
پس از نمایش یک طرفه برای بیش از یک هفته، قیمت اتریوم یک الگوی مثلث متقارن در بازه زمانی 1 بعدی تشکیل داده است. علاوه بر این، با کاهش 1 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته، آلت کوین در آستانه آزمایش خط روند پشتیبانی خود با یک نتیجه غیرقابل پیش بینی است.با این حال در چند روز  اخیر نشان داد که قیمت اتریوم نزدیک به میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حال تثبیت است. همچنین نمودار روزانه شاهد شکل گیری الگوی جالبی بود. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، اتریوم نزدیک به مرز 3407 دلار بود و کاهش متوسط ​​۱٪ را ثبت کرد.علاوه بر این، تحلیلگران قبل از خروج احتمالی از مرحله اصلاح، یک افت دیگر را پیش بینی می کنند. همچنین در جلسات اخیر پیشرفت چشمگیری در آدرس های فعال روزانه مشاهده شده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، نمودار روزانه ETH/USD شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را نشان می دهد که قیمت در حال حاضر نزدیک به سطح روانی 3400 دلار است. هر گونه اصلاح بیشتر می تواند قیمت را بیشتر به سمت عرضه اصلی بعدی 3300 دلار بکشاند.اما از سوی دیگر ، نسبت ارزش بازار اتریوم به ارزش واقعی (MVRV) از بیت کوین فراتر رفته است و پیش بینی می شود که حرکت مثبت گسترده‌تری برای اتریوم ایجاد شود که ممکن است به افزایش‌های بازار گسترده‌تر منجر شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

میانگین متحرک ساده (SMA) یک روند نزولی را در نمودار قیمت اتریوم نشان داده است که نشان دهنده احساسات ضعیف صعودی در فضای ارزهای دیجیتال است.
علاوه بر این، اندیکاتور RSI همچنان با کاهش میانگین آن به زیر نقطه میانی، کاهش ثابتی را نشان می دهد. این نشان دهنده بی علاقگی فزاینده سرمایه گذاران به این آلت کوین است.اگر گاوها کنترل خرس ها را دوباره به دست آورند، ارز دیجیتال اتریوم به زودی به سطح مقاومت 3730 دلاری خود می رسد. با این حال، اگر خرس‌ها بر بازار مسلط شوند، قیمت اتریوم خط روند حمایتی خود را شکسته و به سمت پایین‌ترین سطح خود یعنی 3200 دلار سقوط خواهد کرد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید