نوسان قیمت تا سطح 0.0000175 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۴/۰۶،تغییر روند صعودی صعودی

نوسان قیمت تا سطح 0.0000175 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۴/۰۶،تغییر روند صعودی

شیبا اینو (SHIB) در میان برخی از تحولات قابل توجه شروع به القای خوش بینی در جامعه خود کرده است. میم کوین امروز 6018.22 درصد در نرخ سوختن خود به ازای هر سرویس ردیابی سوزاندن توکن Shibburn افزایش یافته است. به لطف این افزایش اخیر، بیش از 10.24 میلیون توکن شیبا اینو در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است.
این یک به‌روزرسانی بسیار مهم برای جامعه شیبا اینو است، زیرا بازار ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته در رکود باقی مانده است. رقیب Dogecoin (DOGE) نیز از نظر قیمت معاملاتی متحمل زیان زیادی شد. با این حال، به نظر می رسد که بعد از این افزایش نرخ سوختگی، همه چیز در حال تغییر است.ارسال توکن های شیبا اینو به کیف پول های مرده یک عمل بسیار کارآمد است. در تبدیل آن به یک رمزارز کاهش تورم مفید است. علاوه بر این، به کارآمدتر و کارآمدتر کردن اکوسیستم کلی شیبا اینو کمک می کند.جامعه شیبا اینو بیش از 410 تریلیون واحد شیبا اینو را با موفقیت سوزانده است. عرضه کنونی این توکن کمی بیش از 583 تریلیون توکن است.

تحلیل تایم فریم روزانه

در میان آخرین افزایش نرخ سوخت، قیمت شیبا اینو نیز نشانه هایی از بهبود بالقوه را نشان می دهد. تا زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، شیبا اینو با قیمت 0.00001724 دلار معامله می شود. قیمت میم کوین بسیار محبوب در 24 ساعت گذشته 2.63 درصد افزایش یافته است و جالب اینجاست که شیبا اینو در حجم معاملات 24 ساعته خود شاهد افزایش 27.89 درصدی بوده است. در حال حاضر با 320.98 میلیون دلار، افزایش حجم نشان دهنده تغییر احساسات در بازار ارزهای دیجیتال است. به نظر می رسد معامله گران پس از رکود اخیر بازار کریپتو نسبت به میم کوین خوش بین هستند. آنها ممکن است منتظر افزایش قیمت شیبا اینو باشند.
نرخ سوزاندن توکن  سرسام آور همراه با افزایش حجم معاملات نشان دهنده بازگشت احتمالی از سطوح فعلی است. چنین تحولاتی، همراه با حمایت جامعه، این پتانسیل را دارد که قیمت شیبا اینو را به سطوح بالاتری برساند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، با وجود این افزایش ها، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن زیر خط خنثی باقی ماند که نشان می دهد از نظر فنی همچنان در یک روند نزولی قرار دارد.مقدار RSI زیر 30 نه تنها نشان می دهد که دارایی در روند نزولی قرار دارد، بلکه نشان می دهد که در حال حاضر در شرایط فروش بیش از حد است.اما در اندیکاتور MACD که ابزاری است که روندها را دنبال می کند و حرکت را اندازه گیری می کند، احتمال یک متقاطع صعودی را نشان می دهد. اگر خط MACD از خط سیگنال عبور کند، ممکن است سیگنال خرید را تأیید کند، که نشان می دهد قیمت شیبا اینو می تواند به زودی افزایش یابد.با این حال، اگر این رمزارز بتواند سطح قیمت فعلی خود را حفظ کند، می تواند نشان دهنده تغییر جهت باشد. متحرک نمایی 200 روزه بسیار مهم است، زیرا پیشی گرفتن از آن می تواند روند صعودی طولانی مدت را تأیید کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید