نوسان قیمت در سطح ۰.۴ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۳/۰۹،ادامه فاز صعودی خنثی

نوسان قیمت در سطح ۰.۴ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۳/۰۹،ادامه فاز صعودی

بنیاد کاردانو، سازمان غیرانتفاعی پشت بلاک چین محبوب اثبات سهام، با ادغام پروتکل ارتباطات بین بلاک چین، سطح قابلیت همکاری را افزایش داده است.این ادغام اکنون کار برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) در زنجیره جانبی کاردانو را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند و در همین حال، شبکه کاردانو اخیراً با مسدود کردن یک حمله DDoS قابل توجه و حفظ عملیات یکپارچه، استحکام خود را به نمایش گذاشته است، اما، با افزایش سرعت این شبکه بلاکچینی، پروژه‌های امیدوارکننده‌تر دیگری با ویژگی‌های قوی و پتانسیل انفجاری‌اش چشم بسیاری از مدیران صنعت را به خود جلب می‌کنند و کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که قیمت دلار ADA در جولای 2024 ممکن است بین 0.360 تا 0.424 دلار باشد که به طور میانگین حدود 0.392 دلار است. علیرغم شروع نزولی سال، که با کاهش کاردانو به 0.35 دلار مشخص شد، تحولات اخیر مانند تایید ETF بیت کوین و ارتقاء پلوتوس کاردانو، خوش بینی را به بازار تزریق کرده است.
با این حال، وضعیت کاردانو به عنوان امنیت همچنان یک نگرانی بسیار مهم  است و به طور بالقوه بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر می گذارد. با توجه به اینکه کاردانو در حال حاضر 0.38 دلار قیمت دارد و بین 0.35 تا 0.40 دلار تثبیت شده است، عبور از 0.45 دلار برای حرکت صعودی بسیار مهم است. در حالی که پیش‌بینی رشد بالقوه را نشان می‌دهد، رسیدن کاردانو به 1 دلار ظرف شش ماه بلندپروازانه به نظر می‌رسد.

تحلیل تایم فریم روزانه

در نمودار ساعتی، قیمت کاردانو نزولی به نظر می رسد زیرا نرخ به حمایت 0.4 دلار بازگشته است. اگر وضعیت تا پایان روز تغییر نکند، این شانس وجود دارد که شاهد شکست و به دنبال آن حرکت به 0.42 دلار باشیم.در بازه زمانی بزرگتر، معامله گران باید به منطقه موقت 0.45 دلار توجه کنند. اگر شکسته شود، انرژی انباشته شده ممکن است برای افزایش بیشتر به محدوده 0.50-0.55 دلار کافی باشد.از نقطه نظر میان مدت، نه خریدار و نه فروشنده تسلط دارند. چنین گفته ای با حجم کم نیز تأیید می شود.در مجموع، معاملات جانبی بین 0.36 تا 0.42 دلار سناریوی محتمل تر برای چند روز آینده است.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، روند فعلی قمیت نشان می دهد که به زودی احتمال شکستن به بالای 0.395 دلار وجود دارد، مشروط بر اینکه احساسات کلی بازار صعودی شود. از سوی دیگر، RSI در محدوده ۴۵ و وضعیت صعودی خود قرار گرفته  است، که نشان می دهد بازار ممکن است کمی بیش از حد وارد محدوده خرید  شده باشد. بر اساس این نشانه ها، احتمال زیادی وجود دارد که تثبیت قیمت بالاتر از سطح 0.4 و سطوح بالاتر از آن در بازه زمانی کوتاه مدت برای کاردانو رخ دهد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید