نوسان قیمت در سطح ۰.۴۸ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۴/۱۰،ادامه فاز صعودی صعودی

نوسان قیمت در سطح ۰.۴۸ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۴/۱۰،ادامه فاز صعودی

قیمت ریپل در تلاش است تا مسیر و روند رو به رشد خود  را پیدا کند زیرا جریان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ با 26.5 میلیارد دلار ارزش بازار همچنان در حال ادامه روند نوسانی می باشد و از سوی دیگر به ETF قابل پیش‌بینی ریپل و دعوای Ripple vs SEC بستگی دارد که نزدیک به محاکمه است و احساسات در بازار کریپتو تا حد زیادی منفی است زیرا به نظر می رسد رمزارز های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم به دنبال پایین ترین سطح در اواسط سال هستند. قیمت بیت کوین در این هفته برای مدت کوتاهی پشتیبانی خود را در 60000 دلار از دست داد ودارندگان ریپل خوشبین هستند که توکنی که به دلیل شکایت طولانی مدت بین ریپل، شرکت صادرکننده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) متوقف شده است، در نهایت می تواند منجر به افزایش قیمت جدید به 10 دلار شود.پرونده تشکیل شده در دسامبر 2020 سرانجام به مرحله محاکمه رسید و SEC پیشنهاد اولیه جریمه 2 میلیارد دلاری خود را به 102.6 میلیون دلار کاهش داد. وکلای ریپل 10 میلیون دلار پیشنهاد کرده بودند که کمی کمتر از 10 درصد رقم جدید تنظیم کننده است.علیرغم ورود به این مرحله حساس، نمی توان گفت چه زمانی پرونده به پایان می رسد.از سوی دیگر نیزفعالیت‌های نهنگ‌ها در بازار ریپل موجی از گمانه‌زنی‌ها و خوش‌بینی‌ها را در مورد ارزش‌گذاری آتی ارز دیجیتال برانگیخته است. طی 24 ساعت گذشته، حرکات قابل توجهی شامل تقریباً 120 میلیون واحد ریپل مشاهده شده است.این افزایش در معاملات نهنگ توجه جهانی را به خود جلب کرده است، همزمان با انتظارات رو به رشد در بین سرمایه گذاران و علاقه مندان به این که ریپل به طور بالقوه می تواند در کوتاه مدت به 0.6 دلار در هر توکن افزایش یابد.طبق آخرین اطلاعات، ریپل حدود 0.4789 دلار قیمت دارد که نشان دهنده افزایش اندک 1.43 درصدی نسبت به روز گذشته است، هرچند که در هفته گذشته کاهش جزئی را نشان می دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه

ریپل در روزهای اخیر نشانه هایی از حرکت صعودی را نشان داده است. قیمت ریپل از حمایت خط روند صعودی در 0.4645 دلار جهش کرد و در 48 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافت.این سطح حمایت بسیار مهم است، زیرا در هفته های اخیر هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت عمل کرده است. افزایش بعدی قیمت نشان می دهد که گاوها در حال بازیابی کنترل هستند و ممکن است برای حرکت مهم تری آماده شوند.این انباشت حرکت صعودی می تواند قیمت های ریپل را برای آزمایش مقاومت خط روند افزایش دهد  و اگر ریپل بتواند از این خط روند نزولی عبور کند، ممکن است نشان دهنده پایان روند نزولی اخیر باشد و شرایط برای فاز جدید صعودی این رمزارز فراهم شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،طبق ماتریس همبستگی، بین ریپل و سولانا در سه ماه گذشته همبستگی 0.44 وجود داشته است. این همبستگی نسبتاً مثبت نشان می دهد که حرکات قیمت ریپل به نوعی تحت تأثیر روندهای بازار گسترده تر است که بر سولانا تأثیر می گذارد و در حال حاضر ریپل موقعیت خود را بالاتر از سطح پشتیبانی 0.46 دلار حفظ کرده است و در حدود 0.47 دلار قرار دارد. در صورت شکست این حمایت، هدف بعدی 0.41 دلار است. برعکس، اگر ریپل میانگین متحرک خود را بازیابی کند، می تواند دوباره 0.57 دلار را هدف قرار دهد. با این حال، این حرکت صعودی منوط به تثبیت بیت کوین بالای 64000 دلار است که برای آزمایش مقاومت گسترده تر بازار ضروری است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید