تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۴۴ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۴/۱۰،ادامه روند صعودی صعودی

تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۴۴ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۴/۱۰،ادامه روند صعودی

سولانا (SOL) که در بازار ارزهای دیجیتال از پرطرفدارترین رمزارز های چند ماه اخیر است، نسبت به سال گذشته تا 800 درصد رشد کرده و از بازیگران اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بهتر عمل کرده است. این رشد قابل توجه، سولانا را به عنوان یک رقیب پیشرو در چشم انداز ارزهای دیجیتال در حال تحول قرار می دهد و علاقه قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاران و ارائه دهندگان ETF به خود جلب می کند، همچنین داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سهامداران سولانا سپرده‌های خود را به 376.9 میلیون سولانا افزایش داده‌اند که نشان‌دهنده احساسات صعودی در میان سرمایه‌گذاران اصلی است. علیرغم نوسانات بازار، این سهامداران خوش‌بینی خود را حفظ کرده‌اند، همچنین از سوی دیگر، احتمال ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری در بورس سولانا (ETF) با شرکت هایی مانند 21Shares و VanEck، توجه وال استریت را برانگیخته است.
اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) چنین ETF را تأیید کند، می تواند عملکرد بازار سولانا (SOL) را به طور قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار دهد.تایید ETF سولانا پتانسیل تاثیرگذاری بر ارزش گذاری و بازار معاملات سولانا را دارد. سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار به طور یکسان این تحولات را از نزدیک زیر نظر دارند و پیش بینی می کنند که چگونه تصمیمات نظارتی و واکنش های بعدی بازار، مسیر قیمت SOL را در کوتاه مدت شکل خواهد داد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، در زمان نگارش این مقاله، سولانا در حال حاضر پنجمین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار است و تا کنون یک سال صعودی داشته است. در حال حاضر سولانا با قیمت 145.6 دلار معامله می شود و یک سال پیش با قیمت 20 دلار و در اوج خود در سال 2024، 200 دلار معامله می شد و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط DefiLlama، سولانا موفق شده است اتریوم را در حجم معاملات روزانه DEX (به ترتیب 1.148 میلیارد و 745 میلیون دلار) پشت سر بگذارد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، پیش‌بینی قیمت سولانا اگر بالاتر از سطح حمایت بحرانی 140 دلار باقی بماند، یک بازگشت صعودی را نشان می‌دهد. سطوح مقاومت کلیدی برای سولانا 147.77 دلار و 153.72 دلار خواهد بود از جنبه نزولی، عدم حفظ حمایت 140 دلاری می تواند منجر به کاهش بیشتر شود و قیمت سولانا مجددا به سطح اصلاحی 130 دلار بازخواهد گشت، همچنین با توجه به روند صعودی در اندیکاتور RSI ، در صورت تثبیت  روند بالاتر از سطح ۵۰ و با توجه به تلاقی خطوط میانگین متحرک در اندیکاتور MACD ، تغییر فاز صعودی و دستیابی به سطوح بالاتر پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید