نوسان قیمت در سطح ۶۱۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۴/۱۲،ادامه روند نوسانی خنثی

نوسان قیمت در سطح ۶۱۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۴/۱۲،ادامه روند نوسانی

در حالی که بیت کوین پس از ATH خود در ماه مارس روند نزولی را نشان داد و زیر 60000 دلار آزمایش شد، از ابتدای سال 2024 تا 46 درصد افزایش یافته است.بر اساس گزارش داده های بلاکچین، بیت کوین و اتریوم در نیمه اول سال 2024 به سودآورترین دارایی ها تبدیل شدند، در حالی که بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال به طور کلی از انواع سرمایه گذاری های سنتی از جمله نزدک، S&P 500، نفت، طلا، دلار آمریکا  بهتر عمل کردند.تحلیل های اخیر نشان می دهد که بیت کوین (BTC) ممکن است در حال حاضر در مرحله انباشت مجدد باشد. چشم انداز فعلی شبیه الگویی است که به الگوی Wyckoff معروف است. این الگو معمولاً برای شناسایی مراحل مختلف چرخه بازار استفاده می شود.سایر نشانه های امیدوار کننده مانند نسبت MVRV در حال حاضر در 1.97 هستند. این نسبت نشان می دهد که ارزش بازار از قیمت واقعی فراتر رفته است، که می تواند به این معنی باشد که اکنون بیت کوین بیش از حد ارزش گذاری شده است. معمولاً با دوره‌ای همراه است که در آن سرمایه‌گذاران سودهای غیرقابل تحقق زیادی دارند که نمونه‌ای از مرحله توزیع یا کاهش اولیه قبل از انباشت است.تحلیل روندهای ورودی و خروجی صرافی های نیز کاهش حجم، به ویژه در ذخایر صرافی ها  را نشان داد. این بدان معناست که بیت کوین از صرافی ها خارج می شود و معمولاً در مرحله انباشت انتظار می رود. این نشان دهنده افزایش خوش بینی در بین مالکانی است که قصد فروش بیت کوین خود را ندارند.بر اساس گزارش TheBlock، حجم معاملات بیت کوین در آخر هفته ها به پایین ترین سطح خود در تاریخ رسیده است. در سال 2019، تا 28 درصد از معاملات بیت کوین در تعطیلات آخر هفته اتفاق افتاد. در سال 2024، این رقم به 16 درصد کاهش یافته است. گزارشات بلاکچین نشان می‌دهد که راه‌اندازی ETF بیت‌کوین به این کاهش کمک می‌کند، زیرا معاملات ETF فقط در ساعات باز بازار سهام در روزهای هفته اتفاق می‌افتد. در نتیجه، آخرین ساعت معاملات بازار به زمان محبوبی برای معاملات بیت کوین تبدیل شده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

بیت کوین (BTC) در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال با قیمت 62850 دلار معامله می شد و  پس از اینکه دیروز قیمت بیت کوین به مرز 64000 دلار نزدیک شد و پس از آن عقب نشینی کرد، تلاش برای مقاومت در آلت کوین ها به تعویق افتاد. خطر سقوط به سطوح حمایتی در حال افزایش است.علیرغم روند صعودی دیروز، قیمت بیت کوین امروز نتوانست ثابت بماند، و این باعث شد تا خریداران برای حفظ ارز دیجیتال بالاتر از این سطح بحرانی تلاش کنند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین تقریباً 0.3٪ کاهش یافته است، اگرچه نسبت به هفته گذشته 3.2٪ افزایش نشان می دهد. تحول قابل توجهی که ممکن است بر روندهای آینده تأثیر بگذارد، انتقال ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین توسط دولت آلمان به صرافی ها است که به فروش احتمالی اشاره دارد.
چنین حرکاتی ممکن است حرکت کوتاه مدت بیت کوین را تضعیف کند، اما می تواند راه را برای روندهای صعودی آینده هموار کند. تحلیلگران چشم انداز مطلوبی را برای جولای حفظ می کنند که از نظر تاریخی یک ماه مثبت پس از کاهش مشاهده شده در ژوئن است و با توجه به روند فعلی اندیکاتور های بیت کوین، ادامه روند نوسانی پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید