نوسان قیمت تا سطح ۳۴۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۴/۱۲،تغییر روند به فاز صعودی صعودی

نوسان قیمت تا سطح ۳۴۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۴/۱۲،تغییر روند به فاز صعودی

قیمت اتریوم حرکت صعودی مناسبی را در بالای سطح 3420 دلار آغاز کرد، بر اساس اطلاعاتی که پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock  به اشتراک گذاشته است، اخیراً عرضه دارندگان بلندمدت اتریوم در حال افزایش بوده است. “دارندگان بلندمدت” (LTHs)، همانطور که توسط IntoTheBlock تعریف شده است، به سرمایه گذاران اتریوم اشاره دارد که بیش از یک سال پیش اتریوم خود را خریداری کرده اند.از نظر آماری، هر چه سرمایه‌گذار بیشتر دارایی های خود را نگه دارد، احتمال فروش در هر نقطه‌ای کاهش می‌یابد. به این ترتیب، این LTH ها، که تمایل به نگهداری برای دوره های طولانی دارند، شامل سرمایه گذارانی هستند که کمترین احتمال را برای فروش در بازار دارند.یکی از راه های پیگیری رفتار این HODLer ها از طریق کل مقدار عرضه شده توسط آنهاست. نمودار زیر روند این عرضه برای اتریوم را از ابتدای سال 2024 نشان می دهد.با این حال، چیزی که باید به آن توجه داشت این است که وقتی این شاخص بالا می رود، به این معنی نیست که این HODLer ها در حال خرید هستند. بلکه به این معنی است که مقداری انباشت یک سال پیش رخ داده است و  افزایش این اندیکاتور همچنان به طور طبیعی یک نشانه صعودی برای ارز دیجیتال است، زیرا نشان می دهد که رفتار HODLing در بین سرمایه گذاران در حال رشد است.علیرغم بازگشت به 3,445 دلار، چشم انداز فنی ممکن است به اندازه کافی قانع کننده نباشد به خصوص با مقاومت پیش بینی شده در 3500 دلار، 3600 دلار و 3800 دلار و اصول کلیدی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، ارزش کل قفل شده (TVL) و شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال، کنترل نزولی را در اتریوم تقویت می‌کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

در زمان نوشتن این تحلیل تکنیکال، قیمت اتریوم 3447 دلار است. در 24 ساعت گذشته 0.30 درصد کاهش داشته است. با این حال، به دلیل ادامه فاز نزولی در بازار گسترده‌تر، قیمت اتریوم در 30 روز گذشته 8.94 درصد کاهش یافته است. در حالی که تاثیر نهایی بر قیمت اتریوم همچنان قابل مشاهده است، حرکت چنین مقادیر زیادی از اتریوم به یک صرافی سیگنالی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.همچنین اتریوم بالاتر  از میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح 3570 دلار با مقاومت مواجه است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3500 دلار است. مانع اصلی بعدی نزدیک به سطح 3520 دلار است. بسته شدن  کندل صعودی بالاتر از سطح 3520 دلار ممکن است اتر را به سمت مقاومت 3550 دلاری سوق دهد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به 3650 دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت 3650 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد. هر گونه سود بیشتر می تواند اتر را به سمت منطقه مقاومت 3720 دلاری سوق دهد و با توجه به تلاقی خطوط سیگنال و مکدی در اندیکاتور MACD ادامه روند صعودی پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید