ادامه روند نوسانی ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۴/۱۲ خنثی

ادامه روند نوسانی ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۴/۱۲

بایننس در نبرد حقوقی جاری خود با SEC ایالات متحده به پیروزی نسبی دست یافته است، زیرا دادگاه فدرال اخیراً چندین ادعای اصلی این آژانس را رد کرده است. این حکم به عنوان یک پیروزی قابل توجه برای صرافی ارزهای دیجیتال و کل بخش ارزهای دیجیتال تلقی می شود.بایننس، اعلام کرد: “در یک پیروزی برای صنعت، دادگاه فدرال ایالات متحده چندین ادعای SEC علیه بایننس را رد کرد.” در این خبر تاکید شد که دادگاه حکم کرد توکن‌های کریپتو اوراق بهادار نیستند، فروش بایننس کوین در صرافی‌های ثانویه به اندازه کافی اوراق بهادار نیستند، و استیبل کوین Binance، BUSD، به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌شود.علیرغم مواجهه با چالش‌های مقررات، بایننس کوین در روزهای معاملاتی اخیر انعطاف‌پذیری نشان داده است. این توکن پس از بازگشت از یک خط روند قابل توجه پشتیبانی، حدود 2 درصد افزایش یافت. این حرکت نشان می دهد که سرمایه گذاران صعودی همچنان فعال هستند و در تلاش برای به دست گرفتن مسئولیت و بالا بردن قیمت ها هستند.
سطح مقاومت 593 دلاری چالش بزرگی را ایجاد کرده است و از تلاش های مکرر خریداران برای غلبه بر آن جلوگیری می کند. طی ده روز گذشته، قیمت بایننس کوین ثابت مانده است، اما افزایش اخیر به سرمایه گذاران امیدوار است. اکنون سوال  مهم این است که آیا این حرکت می تواند دوام بیاورد و بایننس کوین را به شکستن سد مقاومت ارتجاعی سوق دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه

همچنین در تایم فریم روزانه، داده های انباشت نهنگ باعث ایجاد خوش بینی در بین دارندگان بایننس کوین (BNB) شده است. نسبت نهنگ به خرده فروشی در 79 قرار گرفت که نشان دهنده تجمع قابل توجهی توسط دارندگان اصلی است. این الگو اغلب با محدود کردن عرضه موجود و تقویت احساسات صعودی، افزایش قیمت را پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر این، فعالیت توسعه مداوم مشاهده شده در ژوئن به یک محیط پروژه قوی اشاره دارد که احتمالاً اعتماد سرمایه گذاران را برای مدت طولانی تقویت می کند.

علیرغم این افزایش قیمت چشمگیر، تجزیه و تحلیل بازار فعلی نشان می دهد که بایننس کوین در روند نزولی قرار دارد، همانطور که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داده شده است.RSI در زمان نوشتن این تحلیل تکنیکال زیر خط خنثی 50 بود. این موقعیت نشان می دهد که حرکت کلی نزولی است، که احتمالاً به دلیل کسب سود توسط سرمایه گذاران پس از افزایش قابل توجه یا شرایط گسترده تر بازار است که بر احساسات تأثیر می گذارد و با توجه به تلاقی خطوط سیگنال در اندیکاتور MACD احتمال تغییر روند به فاز صعودی بسیار بالا خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید