نوسان قیمت تا سطح 0.000016 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۴/۱۳،تغییر روند اصلاحی خنثی

نوسان قیمت تا سطح 0.000016 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۴/۱۳،تغییر روند اصلاحی

با افزایش نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین‌ها آماده هستند تا پیشروی روند صعودی بعدی آلت‌کوین‌ها باشند. با این حال، دومین سکه بزرگ میم، شیبا اینو، محدوده قیمتی متغیر و حرکت عظیمی را در دو طرف نشان می‌دهد.با افزایش نوسانات بیت کوین نزدیک به 60 هزار دلار، دومین سکه بزرگ، شیبا اینو، جریان عرضه عظیمی را تجربه کرد. این منجر به سقوط قیمت شیبا اینو می شود که از پشتیبانی 0.00001833 دلاری و 50D EMA شکسته می شود.داده‌های وب‌سایت ردیابی سوختگی Shibburn نشان می‌دهد که نرخ رایت Shiba Inu در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶۸۵۴ درصد افزایش یافته است، با بیش از ۳۰۰ میلیون توکن شیبا اینو در این مدت سوزانده شده است. با توجه به تأثیر مثبتی که سوزاندن توکن روی قیمت آن می گذارد، این برای میم کوین بسیار بزرگ است. این توکن سوزاندن به کاهش عرضه در گردش شیبا اینو کمک می کند، که در نهایت قیمت آن را بالا می برد، به خصوص اگر تقاضا برای میم کوین در حال افزایش باشد. همچنین جالب اینجاست که داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تقاضا برای شیبا اینو در حال افزایش است و سرمایه‌گذاران احساسات صعودی خود را نسبت به میم کوین بازیافته‌اند و به دنبال افزودن به موقعیت‌های خود هستند. این بر اساس داده‌های پلتفرم هوش بازار IntoTheBlock است که نشان می‌دهد متریک غلظت صعودی شده است، به این معنی که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران شیبا اینو به موقعیت‌های خود اضافه می‌کنند.تقاضا برای شیبا اینو در حجم معاملات نقدی و مشتقات آن نیز مشهود است که از ابتدای ماه جاری افزایش یافته است. داده های CoinMarketCap نشان می دهد که بیش از 191 میلیون دلار در شیبا اینو در 24 ساعت گذشته معامله شده است. علاوه بر این، داده های Coinglass نشان می دهد که حجم معاملات مشتقات شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 170 درصد افزایش یافته است.افزایش تقاضا برای شیبا اینو نیز قابل توجه است، با توجه به کاهش قیمت میم کوین در ماه ژوئن به دلیل نهنگ های شیبا اینو که مقدار قابل توجهی از دارایی های خود را به فروش رسانده اند. میم کوین نیز در ماه ژوئن به دلیل همبستگی قیمت مثبت قوی با بیت کوین ضربه شدیدی خورد و قیمت کاهش بی سابقه ای را تجربه کرد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، شیبا اینو (SHIB) هنوز به طور کامل پس از هجوم نزولی که در ماه ژوئن متحمل شد، زمانی که قیمت آن بیش از 32 درصد سقوط کرد، بازگشت نکرده است. در زمان انتشار، شیبا اینو حدود 0.00001709 دلار معامله شد که 1.7 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش داشت.در حالی که شیبا اینو توانسته است سطح 0.0000170 دلار را پس بگیرد، باید دید که آیا می تواند بالاتر از این سطح باقی بماند یا خیر. نهنگ های شیبا اینو تلاش خود را کرده اند تا قیمت را به 0.000020 دلار برگردانند، با داده های IntoTheBlock نشان می دهد که نهنگ های شیبا اینو سفارشات خرید فعالی برای خرید حیرت آور 4.3 تریلیون شیبا اینو در قیمت های فعلی داشته اند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، کاهش قیمت فعلی شیبا ممکن است با کاهش تقاضا برای میم کوین ادامه یابد. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی آن (RSI) در حال حاضر روند نزولی در 33.30 دارد و اگر دارندگان این رمزارز به فروش دارایی های خود ادامه دهند، قیمت شیبا اینو ممکن است به 0.000016 دلار کاهش یابد.همچنین با توجه به روند اصلاحی در اندیکاتور MACD ، پیش بینی می شود که قیمت مجددا فاز نوسانی و اصلاحی خود را ادامه دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید