نوسان قیمت بیش از ۱۰ درصد، بررسی تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۴/۱۳، ادامه روند نوسانی خنثی

نوسان قیمت بیش از ۱۰ درصد، بررسی تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۴/۱۳، ادامه روند نوسانی

بازگشت گسترده برای دوج کوین بدون شک یک پیشرفت خوشایند برای دارندگان آن خواهد بود، زیرا مدتی است که مجبور به مقابله با چشم انداز نزولی میم کوین هستند. دوج کوین نتوانست هیچ رالی قابل توجهی داشته باشد، علاوه بر این، داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock یک همبستگی مثبت قوی بین قیمت دوج کوین و بیت‌کوین را نشان می‌دهد. به این ترتیب، دوج کوین می تواند به طور قابل توجهی پس از روند صعودی بیت کوین مجددا فاز جدید خود را آغاز کند وطبق تجزیه و تحلیل ما از داده های Santiment، نسبت MVRV DOGE در هفته گذشته به شدت بهبود یافت که یک سیگنال صعودی بود.علاوه بر این، نرخ بودجه دوج کوین مجددا نزولی و قرمز  شده است. به طور کلی، قیمت ها به سمتی غیر از نرخ تامین مالی حرکت می کنند که بیشتر نشان دهنده افزایش قیمت است.با این حال، از سوی دیگر علاقه باز آن کاهش یافت در حالی که قیمت آن افزایش یافت. این بدان معناست که احتمال کاهش قیمت memecoin وجود دارد.

اما یک شاخص اساسی از موفقیت اخیر دوج کوین در فعالیت شبکه رو به رشد آن نهفته است. در همان دوره افزایش قیمت، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و ایجاد آدرس‌های جدید برای دوج کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. آدرس‌های فعال روزانه درگیر در تراکنش‌های دوج کوین تا 20 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش تعامل معامله‌گرانی است که فعالانه در اکوسیستم دوج کوین شرکت می‌کنند.

به طور مشابه، تعداد آدرس های جدید ایجاد شده به طور خاص برای معاملات دوج کوین تا 17 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده هجوم قابل توجه شرکت کنندگان جدید به بازار است. این افزایش فعالیت شبکه صرفاً آماری نیست. این نشان دهنده افزایش محسوس در تقاضا برای دوج کوین است که هم توسط دارندگان فعلی و هم توسط تازه واردان جذب شده توسط تغییرات قیمت اخیر آن هدایت می شود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،دوج کوین اکنون نزدیک به سطح 0.1250 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. همچنین بالاتر از سطح 61.8% فیب اصلاحی حرکت رو به بالا از 0.1203 دلار به پایین 0.1272 دلار است.در صورت افزایش تازه، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح 0.1250 دلار با مقاومت روبرو شود. همچنین یک الگوی پرچم صعودی کوتاه مدت با مقاومت 0.1250 دلار در نمودار ساعتی جفت ارز DOGE/USD شکل می گیرد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.1285 دلار است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،  شاخص قدرت نسبی (RSI) پایین تر از سطح 50 خط میانی معامله می‌شود که در حال حاضر در 38 است، که نشان می‌دهد دوج کوین در حال حاضر در تعادل است، زیرا نهنگ ها قصد دارند از مرحله تجمیع خارج شوند.اما با توجه به روند فعلی اندیکاتور های دوج کوین، بسته شدن کندل فعلی بالای مقاومت 0.1285 دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.1320 دلاری سوق دهد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سطح 0.1350 دلار برساند و مقاومت بعدی برای نهنگ ها ممکن است محدوده قیمت  0.150 دلار باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید