شرایط و قوانین استفاده از ایرانیکارت

قوانین و مقررات

سلام به ایرانیکارت خوش آمدید.

در راستای حفظ حریم شخصی و افزایش امنیت کاربران، قوانین و مقررات استفاده از خدمات ایرانیکارت در این صفحه برای شما گردآوری شده است. ثبت سفارش و استفاده از خدمات ایرانیکارت بیانگر اطلاع و پذیرفتن تمامی قوانین از سمت شما است. شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

در این صفحه می‌توانید شرح کامل شرایط و قوانین ایرانیکارت را مشاهده کنید. ابتدا قوانین عمومی استفاده از خدمات ایرانیکارت را توضیح داده‌ایم و در ادامه می‌توانید جزئیات قوانین منحصر به هر خدمت را آورده‌ایم. قوانین ایرانیکارت در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۳ به‌روزرسانی شده‌اند و در خصوص کاربران قدیمی و تراکنش‌های سابق هم مجرا و دارای اعتبار است. برای مشاهده قوانین قدیمی کلیک کنید.

این توافق‌نامه از یک طرف از جانب برند ایرانیکارت (به آدرس وبسایت IraniCard.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین شما با ذکر مشخصات کامل شامل کد ملی و تاریخ تولد در خصوص اشخاص حقیقی و شناسه ملی و شماره ثبت در خصوص اشخاص حقوقی که فی مابین شخصیت حقوقی شرکت و مدیران و یا نماینده قانونی مسئولیت تضامنی قراردادی در خصوص حقوق و تکالیف برقرار است)، از لحظه تایید آن، قابل استناد است.

 

قوانین عمومی استفاده از خدمات ایرانیکارت

۱- کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین ایرانیکارت اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات ایرانیکارت کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران وجود ندارد. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم بهتر است کاربر قبل از ثبت درخواست، قوانین بخش مربوطه را با دقت مطالعه کند.

۲- ایرانیکارت عودت وجه را در مدت ۱ الی ۲ روز کاری انجام می‌دهد. در شرایط ویژه اعم از حوادث خارجی و فورس ماژور، ممکن است این امر در مدت زمان بیشتری انجام شود. ولی در هر حال ملاک از زمان پرداخت تاریخ تعهد به استرداد است و تغییر نرخ تورم یا نرخ ارز تاثیری در میزان تعهد ایرانیکارت ندارد.

۳- در صورتی که ثبت نام در سیستم ایرانیکارت به نام شرکت انجام شود، ایرانیکارت می‌تواند نام شرکت را در بخش مشتریان نشان دهد.

۴- بدیهی است آگاهی از اطلاعات و قوانین لازم مربوط به هر سرویس بر عهده‌ی کاربر است.

۵- با توجه به قوانین کشور، ایرانیکارت از ارائه هرگونه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال و محجورین معذور است.

۶- کاربر می‌تواند با استفاده از موجودی کیف پول ریالی، فقط خدماتی را که در ایرانیکارت ارائه می‌شود، خریداری نماید.

۷- کاربر نمی‌تواند موجودی کیف پول ریالی خود را به حساب بانکی خود یا سایرین انتقال دهد.

۸- شارژ کیف پول به صورت آنی بوده و مدت زمان دریافت هزینه‌ی عودت شده به کیف پول، 1 الی 2 روز کاری است.

۹- نظرات مشتریان برای استفاده سایر کاربران در سایت منتشر می‌شود.

۱۰- وجه واریزی در سیستم ایرانیکارت به همان حساب یا مبدا بازگردانده می‌شود.

۱۱- مسئولیت استفاده از پنل متوجه شخص یا شرکت بوده و نمی توان در اختیار فرد دیگری قرار داد.

۱۲- در صورت اثبات اشتباه از سوی ایرانیکارت این امر قابل اعلام و برگشت می‌باشد.

 

قوانین احراز هویت

۱- با توجه به قوانین کشور، ایرانیکارت موظف است پیش از ارائه‌ی خدمات آنلاین، مدارک لازم برای احراز هویت را از کاربران دریافت کند.

۲- احراز هویت ممکن است با کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه، سلفی و متن دست نویس، کارت ملی یا با تمامی این مدارک انجام شود.

۳ـ منظور از سلفی، تصویری است که از صاحب پنل کاربری متقاضی احراز هویت گرفته می‌شود و در آن، کاربر باید اصل مدرک شناسایی معتبر (مانند کارت ملی، شناسنامه، کارت گواهینامه رانندگی، پاسپورت، کارت پایان خدمت) را در یک دست گرفته و در دست دیگر نیز متن راستی آزمایی را نوشته و یا پرینت گرفته و تصویر اخذ نماید.

۳- در صورتی که دپارتمان احراز هویت متوجه تراکنش مالی مشکوک از طریق حساب بانکی کاربر شود، دسترسی کاربر به پنل مربوطه مسدود خواهد شد و تا زمان رفع مشکل، وجه در نزد ایرانیکارت بدون تعلق هرگونه سود و خسارت، امانت باقی می‌ماند. در اختیار قراردادن اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران و خرید و فروش رمزارز برای دیگران، خلاف مقررات سایت ایرانیکارت است و مسئولیت کامل این امر بر ‌عهده دارنده حساب و استفاده‌کننده از آن خواهد بود.

۴- سطوح کاربری در ایرانیکارت شامل ۲ سطح می‌شود: سطح ۱ (بارگذاری تصویر کارت ملی) و سطح ۲ (بارگذاری تصویر سلفی).

ساخت اکانت حقوقی

حساب حقوقی (شرکتی) در ایرانیکارت تنها در صورت داشتن شناسه ملی معتبر و شماره ثبت معتبر مورد تایید است و برای این امر، نماینده‌ای باید در ایرانیکارت معرفی گردد که پنل کاربری را ایشان ایجاد و مشخصات شخصی خود را در قسمت اطلاعات حساب کاربری وارد نماید.
بدین منظور باید سند مکتوبی تحت عنوان نامه رسمی شرکتی با توجه به مفادی که در صفحه ثبت‌نام حساب کاربری حقوقی آمده است ایجاد گردد و طی آن، شرکت موردنظر، نماینده خود را در نامه رسمی معرفی نماید.

نامه رسمی باید دارای مهر و امضای افراد دارای حق امضا برای اوراق تعهدآور و بهادار شرکت باشد و طی آن، نماینده را مجاز به استفاده از حساب کاربری حقوقی در ایرانیکارت نماید.

 

قوانین کارت های فیزیکی

۱- ایرانیکارت حق دارد به صلاحدید خود به کاربر یا کاربرانی خدماتی ارائه نکند. وجه پرداختی این کاربران مطابق با مسئولیت مجموعه پس از کسر هزینه‌های مربوطه در مدت زمان ۱ تا ۲ روز کاری عودت داده می‌شود.

۲- ایرانیکارت مسئولیتی در قبال بسته شدن حسابی که با کمک ایرانیکارت افتتاح شده است، ندارد. بلوکه شدن حساب یا پول کاربر به دلایلی نظیر تحریم‌ها، ورشکست شدن بانک یا هر علت دیگر، از اختیارات ایرانیکارت خارج است و مجموعه ایرانیکارت در قبال این مشکلات مسئولیتی ندارد.

۳-دارنده کارت متعهد می‌شود کارت خود را در سایت‌های شرط‌بندی، غیر اخلاقی، قمار و… استفاده نکند. در صورت استفاده از کارت در این سایت‌ها تبعات آن به عهده دارنده کارت است. در صورت مشاهده فعالیت‌های مشکوک و ارتکاب هرگونه جرم مطابق قوانین جمهوری اسلامی از جمله پولشویی، ارسال یا دریافت پول از رژیم صهیونیستی و موارد مشابه، حساب کاربر بدون اخطار بسته خواهد شد و بانک واگذار کننده کارت (ایرانیکارت) هیچ مسئولیتی در این خصوص تحت هر اسم و عنوان نخواهند داشت.

۴- کاربر متعهد می‌شود در زمان‌های مقرری که از طرف ایرانیکارت اعلام می‌شود، تمامی هزینه‌های دریافت کارت را طبق توافق از قبل تعیین‌شده به حساب‌های ایرانیکارت واریز کند.

۵- در صورتی که کاربر در مدت ۱۰ روز بعد از اعلام ایرانیکارت، هزینه‌های مربوط به کارت خود را پرداخت نکند؛ ایرانیکارت این حق و اختیار را خواهد داشت که نسبت به جمع‌آوری کارت اقدام کند و برای دریافت مابقی هزینه کارت از طریق مراجع قضایی اقدام کند.

۶- در صورتی‌که بانک بنا بر صلاحدید خود، کارت کاربر را از کارت‌های درجه بالاتر به درجه‌ی پایین‌تر تبدیل کند، ایرانیکارت مسئولیتی نداشته و هزینه مازاد را به کاربر باز می‌گرداند.

۷- در صورت وقوع حوادث خارجی یا موارد غیرقابل پیش بینی برای هر یک از طرفین قرارداد، می‌بایست مراتب ظرف ۱۵ روز کاری به طرف مقابل اعلام شود و چنانچه مانع در مدت ۴۵ روز کاری حل نشود، قرارداد از سوی طرف مقابل قابل فسخ است. 

۸- ایرانیکارت تعهدی نسبت به شارژ کارت کاربر ندارد. هرچند در شرایط فعلی، این کار را انجام می‌دهد.

۹- ایرانیکارت تعهدی نسبت به گرفتن گزارش صورت حساب بانکی از حساب کاربر ندارد.

۱۰- برگشت سفارشات پس از ثبت آنلاین، در صورتی امکان‌پذیر است که تا لحظه‌ی درخواست کنسلی هیچ اقدامی برای مشتری انجام نشده باشد. لازم به ذکر است در صورت کنسل کردن سفارش بعد از ارسال اطلاعات نماینده مجموعه در ترکیه، یک سوم از مبلغ پرداخت از کل هزینه‌ی شما کسر می‌شود.

۱۱- ایرانیکارت به عنوان واگذارکننده‌ی کارت فقط مسئولیت ارائه کارت در زمان مقرر را دارد و مسئولیت دیگری نخواهد داشت. 

۱۲- واگذار کننده کارت (ایرانیکارت) هیچ مسئولیتی در قبال مسائل ناشی از تحریم اقتصادی ایران، آینده مالی بانک صادرکننده، بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و خارج از کنترل در عرصه بین‌المللی و ماهیت کارت و حساب ندارد.

۱۳- کارت جزو اموال بانک صادرکننده بوده و بانک این حق را دارد که در هر زمان تمام یا بخشی از سرویس و خدمات خود را قطع کرده، حقوق آن را از مشتری سلب کند و از دارنده تقاضای استرداد کارت را نماید. در این صورت دارنده ملزم به استرداد کارت است.

۱۴- بانک و واگذار کننده کارت (ایرانیکارت) در هیچ شرایطی مسئولیت خریدهای انجام شده در قبال درخواست کاربر را به عهده نخواهد گرفت. انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری‌شده و شرایط استفاده از آن‌ها یا تطابق سفارش‌ها با قوانین بین‌المللی و قوانین جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم و منحصراً به عهده دارنده کارت بوده و بانک صادر کننده و واگذار کننده کارت قادر به بررسی هیچ‌ یک از موارد فوق نخواهد بود.

۱۵- عکس‌های موجود در ایرانیکارت به صورت نمونه هستند و کارت‌های رسیده به دست مشتری با عکس سایت متفاوت است.

۱۶- قوانین و مقررات تفاهم‌نامه مطابق با قوانین کشور و بانک صادرکننده کارت دستخوش تغییر می‌باشد.

۱۷- در صورتی که بانک بدون اعلام قبلی هزینه‌هایی را از کارت‌ها کسر کند (مانند هزینه نگهداری یا هزینه‌های دیگر)، مسئولیتی متوجه ایرانیکارت نخواهد بود.

 

قوانین گیفت کارت

۱- این کارت‌ها صرفا یک کد کارت هستند که برای ریدیم و شارژ کردن اکانت شما در سایت مورد نظر قابل استفاده است.

۲- گیفت کارت‌های از طریق ایمیل و پیامک برای کاربر ارسال می‌شوند. لذا نیاز است کاربر آدرس ایرانیکارت را در لیست سفید ایمیل‌های خود اضافه کند تا ایمیل اسپم نشود. همچنین نیاز است تا پوشه اسپم خود را چک کند و از این حیث مسئولیتی متوجه ایرانیکارت نیست.

۳- با توجه به مجازی بودن گیفت کارت‌ها، امکان ارائه مدارکی از جمله تصویر کارت، رسید، فاکتور و شماره سریال از سمت ایرانیکارت وجود ندارد.

۴- برای انجام درخواست خرید گیفت کارت نیاز به تایید پنل کاربری در سطح ۲ می‌باشد. لذا خواهشمند است برای ارسال سریعتر گیفت کارت نسبت به تایید پنل کاربری خود اقدام نمایید.

۵- لطفا قبل از خرید از یکسان بودن کشور حساب کاربری خود و گیفت کارت مورد نظر مطمئن شوید.

۶- لطفا دقت کنید از آنجایی که گیفت کارت یک محصول مجازی است و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد، پس از تحویل کد، استرداد یا تعویض آن امکان ندارد.

 

قوانین کارت‌های مجازی ویزا و مستر کارت

۱- کارت های مجازی از نوع پریپید می‌باشد و قابلیت پرداخت بر روی سایت هایی که کارت پریپید را پشتیبانی کند، دارند. لذا خواهشمندیم قبل از خرید کارت از پذیرندگی سایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

۲- اطلاعات کارت در مدت زمان یک روز کاری برای کاربر از طریق پنل کاربری و ایمیل ارسال می‌شود. 

۳- در صورتی که نتوانید از کارت خود استفاده نمایید، با توجه به داشتن شرایطی که به شما اعلام می‌شود، کارت قابل عودت وجه می‌باشد. در این خصوص باید در پنل کاربری خود تیکت ارسال نمایید.

۴- با توجه به مجازی بودن کارت‌ها امکان ارائه مدارکی از جمله تصویر کارت، رسید، فاکتور و شماره سریال از سمت ایرانیکارت وجود ندارد.

۵-خرید کارت‌های مجازی در سایت ایرانیکارت نیاز به احراز هویت سطح یک دارد.

۶- به دلایل امنیتی امکان دسترسی به پنل کارت توسط کاربر وجود ندارد. در صورت نیاز به موجودی و تراکنش های کارت میتوانید از طریق پنل کاربری خود برای کارشناسان ما تیکت ارسال نمایید.

۷- برای استفاده از کارت‌های مجازی باید حتما از  آی‌پی مناسب استفاده کنید.

 

قوانین گیفت کارت ارز دیجیتال

۱- خریدار گیفت کارت ارز دیجیتال باید در سایت ایرانیکارت دارای احراز هویت سطح ۲ باشد.

۲- استفاده‌ کننده گیفت کارت ارز دیجیتال در ایرانیکارت نیازی به احراز هویت ندارد.

۳- در صورت بارگذاری آدرس نامعتبر یا آدرس غیر منطبق با شبکه و نوع رمز ارز خریداری‌شده، ایرانیکارت هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با عدم انتقال صحیح رمزارز ارسال شده ندارد. تاریخ انقضای گیفت کارت‌ رمزارز دو ماه از زمان صدور گیفت کارت است و در صورت عدم استفاده از این خدمت، مبلغ ریالی گیفت کارت رمزارز خریداری‌شده با کسر زیان ایرانیکارت (در صورت کاهش نرخ ارز موردنظر) به حساب بانکی خریدار ارسال می‌شود.

۴- ارسال فیزیکی گیفت کارت‌ رمزارز خریداری شده طی ۵ الی ۱۰ روز کاری انجام می‌شود.

۵- روزانه امکان خرید فقط یک گیفت کارت رمزارز در پنل ایرانیکارت وجود دارد.

 

قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتال

۱- در اختیار قراردادن اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران و خرید و فروش رمزارز برای دیگران، خلاف مقررات سایت ایرانیکارت است و مسئولیت کامل این امر بر ‌عهده دارنده حساب و استفاده‌کننده از آن خواهد بود. همچنین کاربر مسئولیت خرید رمزارز در ایرانیکارت را می پذیرد. در صورت استعلام پلیس فتا مبنی بر تراکنش مشکوک ثبت‌شده توسط کاربر در سایت ایرانیکارت، درخواست کاربر انجام نخواهد شد و مراتب امر مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

۲- در صورت رصد هرگونه فعالیت مشکوک، ایرانیکارت این حق را دارد که پنل کاربر را مسدود و از ارائه خدمات به کاربر جلوگیری کند.

۳- جهت جلوگیری از انجام تراکنش‌های مشکوک و حفظ امنیت بیشتر برای تمامی کاربران متقاضی خدمات رمزارز، احراز هویت کامل برای استفاده از این خدمات اجباری است.

۴- خرید رمزارز از ایرانیکارت نیازمند تایید سطح ۲ احراز هویت (شامل تایید تصویر سلفی، تایید تصویر کارت ملی) و فرآیند فروش رمزارز به ایرانیکارت نیز نیازمند تایید سطح ۱ احراز هویت (تایید اطلاعات هویتی و سکونتی و تایید تصویر کارت ملی) است.

۵- ایرانیکارت با هیچ مجموعه‌ای در زمینه‌ی رمز ارزها همکاری ندارد و بدیهی است اگر مجموعه‌ دیگری تعهدی را از جانب ایرانیکارت بیان کرده باشد، ایرانیکارت موظف به انجام آن نیست و مسئولیتی نیز متوجه ایرانیکارت نخواهد بود.

۶- امکان پرداخت با کارت بانکی شخص دیگر برای خرید رمزارز وجود ندارد و کاربر تنها می‌تواند از کارت‌های تایید شده در پنل کاربری خود خرید ارز دیجیتال انجام دهد.

۷- ایرانیکارت هیچگونه خدماتی به اتباع کشورهای دیگر و افراد زیر ۱۸ سال ارائه نمی‌دهد.

۸- در صورتی که مجموع خرید رمزارز کاربر از ایرانیکارت کمتر از ۵۰ میلیون تومان‌ باشد، تمامی سفارش‌های کاربر پس از 72 ساعت از زمان ثبت سفارش انجام می‌شود و بعد از آن، رمزارز خریداری شده به کیف پول ثبت شده در سفارش منتقل می‌شود.

۹- به جهت جلوگیری از پولشویی و ارتقاء امنیت اکانت کاربران، طبق دستور پلیس فتا، ایرانیکارت این حق را دارد که برخی از تراکنش های مشکوک خرید رمزارز کاربران را نزد خود نگه داشته و پس از ۷۲ ساعت به کیف پول ایشان ارسال نماید.

۱۰- چنانچه از ثبت درخواست رمزارز توسط کاربر بیش از ۳۰ روز گذشته باشد، وجه پرداختی کاربر به صورت ریالی نزد ایرانیکارت محفوظ خواهد بود و خرید رمزارز ملغی خواهد شد. لازم به ذکر است چنانچه رمزارز خریداری‌شده کاربر کاهش نرخ پیدا کرده باشد، میزان ریالی به نرخ پایان بازه ۳۰ روزه محاسبه خواهد شد.

۱۱- جهت فروش رمزارز به ایرانیکارت، توجه کنید که معادل ریالی، بر اساس مقدار صحیح واریزی با توجه به لینک تراکنش و همچنین زمان اضافه شدن رمزارز به کیف پول ایرانیکارت محاسبه می‌شود. بنابراین در صورت اختلال در دریافت مقدار رمزارز در کیف پول، حتی با وجود تاییدیه از سمت شبکه بلاکچین، برای دریافت معادل ریالی رمزارز ارسالی، کاربر موظف است تا زمان اضافه شدن رمزارز به کیف پول ایرانیکارت منتظر بماند.

۱۲- مبلغی که در قسمت «فروش رمزارز به ایرانیکارت» به کاربر نمایش داده می‌شود، به صورت حدودی و بر حسب مقادیر وارد شده از سمت کاربر است؛ مبلغ نهایی بر حسب نرخ جهانی رمزارز در لحظه نشستن به کیف پول ایرانیکارت محاسبه می‌شود که در نهایت به حساب بانکی کاربر واریز خواهد شد.

۱۳- کاربر موظف است قبل از ورود به درگاه پرداخت، پیش‌فاکتور ارائه‌شده را با دقت مطالعه و با آگاهی کامل شرایط و قوانین را تایید و پرداخت خود را نهایی کند.

۱۴- در صورتی که تراکنش رمزارز در حالت پردازش توسط شبکه بلاکچین قرار گرفته باشد، کاربر موظف است تا زمان مشخص شدن وضعیت تراکنش منتظر بماند.

۱۵- در صورت مختل شدن شبکه‌های رمزارز در مواقع خاص، کاربر موظف است تا زمان برطرف شدن مشکل صبر کند و در صورت برطرف نشدن مشکل به مدت بیش از ۳ روز، با تایید کاربر، مبلغ ریالی تراکنش عودت داده می‌شود.

۱۶- درخواست‌های خرید رمزارز کاربرانی که بیش از ۵۰ میلیون تومان مجموع خرید رمزارز ایشان از ایرانیکارت است، در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شوند و در صورت بروز موارد خاص ممکن است انجام درخواست‌ها تا چند ساعت زمان بر باشد.

۱۷- در صورت انتخاب اشتباه بستر رمزارز برای درخواست‌های خرید و فروش رمزارز، ایرانیکارت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دریافت رمزارز به آدرس کاربر یا تسویه ریالی ندارد.

۱۸- کاربر موظف است در بارگذاری آدرس کیف پول دقت لازم را داشته باشید. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال ارسال رمزارز به آدرس اشتباه ندارد و پس از ثبت درخواست امکان تغییر آدرس وجود نخواهد داشت.

۱۹- در هنگام خرید و یا فروش رمزورازهایی که نیاز به تگ یا ممو دارند (مانند ریپل، ایاس، بایننس ، تون و …)، از درج تگ یا ممو آدرس مورد نظر به صورت صحیح اطمینان حاصل کنید، در غیر این صورت رمزارز موردنظر به آدرس مقصد واریز نخواهد شد و بابت این مورد، مسئولیتی متوجه ایرانیکارت نیست.

۲۰- ایرانیکارت تعهدی در مورد استفاده کاربران از آدرس‌های مدت‌دار ندارد و کاربر باید مدنظر داشته باشد که درخواست خرید رمزارز ممکن است در مواقعی زمان‌بر باشد.

۲۱- انجام درخواست‌های فروش رمزارز به ایرانیکارت به صورت ۲۴ ساعته است و واریز وجه به صورت پایا (از یک سیکل پایا تا نهایتا دو روز کاری) انجام خواهد شد. توجه داشته باشید مبلغ ریالی فقط به حساب بانکی به نام دارنده پنل کاربری واریز می‌شود.

۲۲- بارگذاری لینک تایید تراکنش جهت ثبت درخواست فروش به ایرانیکارت تا ۱۵ دقیقه پس از انتقال الزامی است. چنانچه زمان ثبت درخواست فروش موفق با تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه از زمان انتقال رمزدار به کیف پول ایرانیکارت صورت پذیرد، ایرانیکارت هیچ تضمینی برای تسویه ریالی رمزارز خریداری شده از کاربر ندارد.

۲۳- در صورت ثبت آدرس تکراری در قسمت خرید رمزارز از ایرانیکارت، درخواست خرید رمزارز کاربر انجام نخواهد شد و مبلغ ریالی سفارش به حساب بانکی و یا کیف پول ریالی کاربر در ایرانیکارت عودت می‌شود. (منظور از آدرس تکراری، آدرس کیف پول ارز دیجیتالی است که قبلا در ایرانیکارت توسط شخص دیگری ثبت شده باشد.)

۲۴- بازگشت وجه تنها به حساب شخصی کاربر که خرید رمزارز از آن صورت گرفته است انجام می‌شود و چنانچه مبلغ ریالی سفارش از کیف پول ریالی کاربر در ایرانیکارت کسر شده باشد، مبلغ به کیف پول ایشان عودت می‌گردد.

۲۵- کارمزد خرید و فروش رمزارز بر حسب بازه دلاری زیر در ایرانیکارت انجام می‌شود:
۰-۱۰۰ ——> ۰.۳۹ دلار
۱۰۰ – ۵۰۰ ——> ۰.۳۹ ٪
۵۰۰ – ۲۰۰۰ ——> ۰.۳۷ ٪
۲۰۰۰ – ۱۵۰۰۰ ——> ۰.۳۵ ٪
۱۵۰۰۰ – ۳۰۰۰۰ ——> ۰.۳۳ ٪
۳۰۰۰۰ – ۶۰۰۰۰ ——> ۰.۳۱ ٪
۶۰۰۰۰ – ۱۰۰۰۰۰ ——> ۰.۲۹ ٪

۲۶- در صورتی که خرید رمزارز از ایرانیکارت با موفقیت به ثبت رسیده باشد و مشتری درخواست عودت وجه نماید و یا به هر دلیلی امکان انتقال رمزدار به کیف پول رمز ارزی کاربر امکان پذیر نباشد، با توجه به نوسانات بازار رمز ارزها و نرخ دلار، چنانچه نرخ رمزارز مذکور و یا نرخ دلار وبسایت در زمان عودت وجه کاهش یافته باشد، زیان مجموعه محاسبه شده و مابقی مبلغ به حساب بانکی مشتری و یا کیف پول ریالی کاربر در ایرانیکارت واریز خواهد شد.

۲۷- در صورتی که کاربر درخواست عودت وجه ریالی سفارش خرید رمزارز از ایرانیکارت داشته باشد، این مورد را حتما باید از طریق تیکت و به صورت کتبی اعلام نماید.

۲۸- ملاک محاسبه نرخ ریالی رمزارز کاربرانی که درخواست عودت وجه سفارش دارند، تنها به نرخ لحظه فروش رمزارز خریداری شده توسط کارشناسان ایرانیکارت است (یعنی زمانی که توسط کارشناسان رمزارز، درخواست عودت کاربر بررسی می‌گردد) نه زمانی که کاربر تیکت ارسال می‌نماید و یا از طریق مکالمه تلفنی درخواست عودت وجه به ثبت می‌رساند.

۲۹- طبق محدودیت اعمال شده توسط بانک مرکزی، سقف خرید از درگاه‌های اینترنتی در سایت های رمز ارزی برای هر شخص برابر با ۲۵ میلیون تومان است و در صورت تمایل به خرید رمزارز بیش از این میزان، پس از ثبت درخواست و پرداخت ۲۵ میلیون تومان در درگاه بانکی، شماره حساب ایرانیکارت به شما نمایش داده می‌شود و می‌بایست مابقی مبلغ را از حساب بانکی خود واریز فرمایید.

۳۰- سامانه کریپتومن به هر کاربر در ایرانیکارت آدرسی با توجه به رمزارز و شبکه خاصی اختصاص می‌دهد و در صورتی که رمزارز مورد نظر خود را به شبکه اشتباهی انتقال دهید و یا رمزارز دیگری را به آدرس اختصاصی خود ارسال کنید، امکان صدور فیش حسابداری و تسویه ریالی وجود نخواهد داشت.

۳۱- کاربران می‌بایست قبل از واریز رمزارز به آدرس شخصی خود در ایرانیکارت که از طریق سامانه کریپتومن دریافت نموده‌اند، آدرس خود را چک نمایند و از صحت آدرس واریزی اطمینان حاصل نمایند.

۳۲- تسویه آنی تراکنش‌های کریپتومن و یا فروش رمز ارزها به ایرانیکارت تنها از طریق سه بانک ملی، صادرات و سامان و تنها برای مبالغ زیر صد میلیون تومان انجام می‌پذیرد لذا چنانچه مبلغ ریالی سفارش فروش رمزارز شما بیش از صد میلیون تومان باشد، تسویه ریالی در روزهای کاری و پس از تایید کارشناسان رمزارز صورت خواهد پذیرفت.

 

قوانین خرید اینترنتی (پرداخت ارزی)

۱- زمانی که پول از حساب‌های ارزی ایرانیکارت کسر شده و یا در حالت پندینگ قرار بگیرد، این پرداخت از سمت ایرانیکارت انجام‌شده محسوب شده و پرداخت مجدد انجام نخواهد شد. همچنین مسئولیت پیگیری‌ پول پرداخت‌ شده با کاربر است و ایرانیکارت مسئولیتی ندارد.

۲- در برخی مواقع هنگام لاگین کردن ایرانیکارت، اکانت کاربر بلاک می‌شود. در این زمان  کاربر مسئول پیگیری و برطرف کردن مشکل بوجود آمده برای اکانت خود می‌باشد. 

۳- مسئولیت ایجاد اکانت در سایت‌های مختلف برای پرداخت با کاربران می‌باشد، مگر در مواردی که افتتاح و ایجاد اکانت پس از مراحل پرداخت صورت می‌گیرد.

۴- اگر بعد از خرید، سایت مقصد مدارک بیشتری (تصویر مدرک شناسایی صاحب حساب، تصویر کارت پرداختی، تصویر برگه آدرس صاحب حساب بانکی و …)‌  درخواست کند، امکان ارائه‌ی هیچ مدرکی از سوی ایرانیکارت وجود ندارد.

۵- به صورت کلی مجموعه ایرانیکارت تنها مسئول پرداخت مبلغ درخواست‌های کاربران است و در صورتی که پس از پرداخت در سایت مدنظر کاربران،‌ به هر دلیلی قوانین و یا سیاست‌های داخلی سایت‌ها و یا درگاه‌های بین المللی پرداختی آن‌ها تغییراتی داشته باشند که باعث بسته شدن اکانت،‌ غیر فعال شدن خدمات دریافتی و یا هر مشکل احتمالی دیگر گردد، مجموعه ایرانیکارت هیچگونه مسئولیتی در قبال اینگونه پیش‌آمدها نخواهد داشت و کلیه پیگیری‌های موردنیاز باید از سمت کاربر انجام شود.

۶- درصورت عدم اعلام کاربر در رابطه با نوع روش پرداخت، ایرانیکارت روش انجام خرید‌ها را متناسب با زمان لحظه پرداخت انتخاب خواهد کرد. برای مثال اگر سایتی هم درگاه کیف پول الکترونیک داشته باشد و هم درگاه کارت بانکی، ایرانیکارت با توجه به ریسک‌های احتمالی، خرید را با یکی از روش‌ها به تشخیص خود انجام می‌دهد.

۷- تسویه وجه برگشتی از پرداخت اینترنتی در عرض یک تا دو روز کاری انجام می‌شود . نحوه محاسبه مبلغ عودتی، با نرخ خرید ارز اسکناس روز برگشت و کسر کارمزد ایرانیکارت محاسبه خواهد شد.

۸- در صورتی که ایرانیکارت به منظور انجام خرید نیاز به اطلاعاتی از کاربر داشته باشد، لازم است کاربر اطلاعات درخواستی را به صورت فایل Word یا هرگونه فایل تکست دیگری ارسال  نماید. برای کاهش ضریب خطا اطلاعات کاربر از فایل ارسالی Copy & Paste می‌شود.

۹- هر زمان سایتی که باید پرداخت در آن انجام شود، زبانی به غیر از انگلیسی داشته باشد، کاربر ملزم به راهنمایی مراحل پرداخت می باشد. 

۱۰ – برگشت (ریفاند)  مبلغ پرداختی کاربر به حساب‌های ایرانیکارت حتماً باید با هماهنگی قبلی انجام شود.  ایرانیکارت بررسی و برگشت آن مبالغ را نهایتا تا ۲ ماه بعد از انجام شدن، خرید انجام می‌دهد و پس از آن ایرانیکارت مسئولیتی در قبال آن خرید ندارد.

۱۱- به مبالغی که با ارزهایی غیر از دلار آمریکا پرداخت انجام شود، ۴ تا ۵ درصد هزینه اکسچنج اضافه خواهد شد  که با نرخ روز دلار امریکا محاسبه می‌گردد که این هزینه به صورت خودکار به مبلغ نهایی کاربر اضافه می‌شود.

۱۲-در پرداخت مستقیم دانشجویی پس از اینکه سفارش توسط ایرانیکارت انجام شد، بین ۳ تا ۵ روز کاری پول به حساب مقصد واریز می‌شود و تسریع در این فرایند در حیطه اختیارات ایرانیکارت نیست.

۱۳- درج اسامی ایرانی در قسمت رفرنس پرداخت مستقیم دانشجویی امکان پذیر نیست و توصیه می‌شود موارد دیگر مانند شماره دانشجویی یا شماره گذرنامه در این قسمت درج شود.

۱۴- در پرداخت مستقیم دانشجویی تراکنش به ارز مرجع کشور مقصد انجام می‌شود. به صورت مثال برای کشور ترکیه امکان انجام در ارز لیر وجود دارد و پرداخت به ارز دلار آمریکا امکان پذیر نیست.

 

قوانین خرید کالا از سایت‌های خارجی و تحویل در ایران

۱- ایرانیکارت متعهد می‌شود کالاها را در طول ۴ تا ۶ هفته کاری (هفته کاری در کشور انگلیس، امارات، ترکیه و آلمان) و ۶ تا ۸ هفته کاری (هفته کاری در کشور آمریکا، کانادا، استرالیا و ایتالیا) از زمان تحویل به دفتر ایرانیکارت در کشور مربوط، به مشتری تحویل دهد. ممکن است تحویل برخی کالاها بر اساس وزن، حجم و شرایط دیگر به زمان بیشتری نیاز داشته باشد که در این صورت توسط پشتیبانی ایرانیکارت به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

۲- امکان لغو سفارش پس از ثبت سفارش توسط ایرانیکارت در پنل سایت، بستگی به سایت موردنظر دارد و اگر گزینه لغو سفارش برای محصول وجود داشته باشد، امکان لغو کردن سفارش توسط ایرانیکارت نیز وجود دارد. توجه کنید که امکان لغو سفارش پس از رسیدن کالا به دفتر ایرانیکارت در کشور مربوطه وجود ندارد.

۳- در صورتی‌که سایت موردنظر کالایی را به هر دلیل تحویل ایرانیکارت نداد یا سفارش را کنسل کرد، ایرانیکارت این موضوع را به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند و مسئولیتی در برابر رفتار سایت در قبال تحویل کالا ندارد.

۴- با توجه به اینکه در سایت موردنظر کاربر، کالاهای زیادی از فروشندگان مختلف عرضه می‌شود، ضروری است خریدار دقت لازم از جهت نوع، مشخصات دقیق، اصالت، قیمت، کارایی، کشور سازنده، اعتبار فروشنده و سایر موارد موردنظر را لحاظ کند. بدیهی است در صورت عدم توجه به این موارد مسئولیتی متوجه ایرانیکارت نیست.

۵- ایرانیکارت فقط امکان خرید لینک ارسالی از سمت کاربر را داشته و در صورتی که کالای خریداری شده با کالای دریافتی مغایرتی داشته باشد، هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت. همچنین در صورت نیاز کاربر، امکان ارسال تصویر رسید خرید لینک برای کاربر وجود خواهد داشت.  

۶- در صورتی که کالا تا ۱۰ روز کاری پس از بازه زمانی مقرر شده توسط ایرانیکارت به دست مشتری نرسید، ایرانیکارت متعهد به بازپرداخت فقط مبلغ ریالی پرداختی مشتری است و نوسانات ارز و قیمت کالا در این رابطه اثرگذار نیست. 

۷- ایرانیکارت متعهد به تحویل کالا به صورت سالم و بدون مشکل به مشتری است و در صورت بروز مشکل می‌توانید جهت بررسی با پشتیبانی ایرانیکارت تماس بگیرید. لازم به ذکر است که کاربر نباید کالای معیوب را از مامور پست دریافت نماید.

۸- ایرانیکارت فقط کالایی را خریداری می‌کند که در کشور جمهوری اسلامی ایران کالای مجاز است و جزو کالاهای ممنوعه گمرک ایران نیست. همچنین برخی کالاها مانند باتری، تجهیزات آزمایشگاهی و… توسط ایرانیکارت قابل سفارش نیستند. بهتر است اگر قصد خرید کالایی خاص را دارید، قبل از سفارش این موضوع را به اطلاع پشتیبانی ایرانیکارت برسانید و از امکان خرید آن مطمئن شوید.

۹- با توجه به اینکه برخی کالاها دارای سایز و رنگ قابل انتخاب هستند، حتما قبل از خرید کالا به این موضوع توجه داشته باشید و در توضیحات همراه با خرید، جزئیات رنگ، سایز و… را ذکر کنید.

۱۰- با توجه به امکان بروز برخی مشکلات پستی در کشور مبدا، زمان اعلامی ارسال محصولات به صورت تقریبی است؛ بنابراین زمان اعلامی تحویل کالا می‌تواند کمتر و در صورت بروز برخی مشکلات بیشتر باشد.

۱۱- ارسال کالا در ایران توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام و کد رهگیری در اولین روز کاری پس از تحویل به پست، برای مشتریان ارسال می‌شود.

۱۲-  به صورت کلی ارسال برخی کالاها مانند کفش بدون جعبه انجام می‌‌شود. در صورت تمایل به دریافت جعبه همراه با کالا در قسمت توضیحات سفارش این موضوع را ذکر نمایید.

۱۳- در صورت کنسلی سفارش از سمت سایت مبدا، ایرانیکارت پس از برگشت مبلغ در حساب خود مبلغ ریالی اولیه پرداخت شده توسط کاربر را بدون کسر کارمزد با کاربر تسویه خواهد نمود.

۱۴- با توجه به اینکه وزن کالای موردنظر در سایت‌های خارجی مشخص نیست و همچنین وزن ثبت شده در برخی از سایت‌ها با وزن واقعی کالا مغایرت دارد، لذا وزن کالا هنگام تحویل در ایران مجددا محاسبه شده و در صورت وجود مغایرت مابه‌التفاوت دریافت می‌گردد.

 

قوانین افتتاح حساب ها

۱- پس از ثبت درخواست، ایرانیکارت حساب پی‌ پال را به صورت وریفای‌شده به کاربر تحویل می‌دهد. اطلاعات اکانت پی پال کاربر به ایمیل ثبت‌شده روی پنل کاربری ایرانیکارت ارسال می‌شود و بعد از آن کلیه موارد مربوط به اطلاعات اکانت کاربر پس از گذشت ۱ ماه از سیستم مجموعه حذف می‌شود و قابلیت بازیابی ندارد. امکان ارسال مجدد اطلاعات اکانت به کاربر وجود ندارد و حفظ نام کاربری و رمز اکانت پی پال بر عهده‌ کاربر است.
۲- برای افتتاح حساب پی پال به پاسپورت کاربر با حداقل ۶ ماه اعتبار نیاز است و افتتاح حساب به درخواست کاربر و به نام کاربر توسط ایرانیکارت انجام می‌شود.
۳- ایرانیکارت حساب‌های پی پال را به صورت وریفای شده تحویل مشتری می‌دهد ولی تضمینی در خصوص لیمیت شدن اکانت ندارد (لیمیت شدن مربوط به شبکه پی پال می‌باشد). شایان ذکر است ایرانیکارت تلاش خود را جهت رفع لیمیت انجام خواهد داد.
۴- در صورت لیمیت شدن اکانت می‌توانید از خدمات مجموعه در بخش باز کردن اکانت‌های لیمیت‌شده استفاده کنید.
۵- امکان لغو درخواست و عودت مبلغ ریالی وجود ندارد.
۶- کارتی که به اکانت شما لینک می‌شود، به صورت مجازی و دارای تاریخ انقضای مشخص می‌باشد. این کارت صرفا برای وریفای اکانت شما است و برای سایر موارد به هیچ وجه قابل استفاده نیست.
۷- مسئولیت موارد امنیتی حساب (اکانتی که نزد ایرانیکارت افتتاح شده است)، بر عهده کاربر است و ایرانیکارت هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

 

قوانین بخش حساب‌های بین المللی و نقد کردن درآمد ارزی

۱- کاربران جهت شارژ حساب وب مانی، پایر و پرفکت مانی از ایرانیکارت ملزم به احراز هویت سطح ۲ می‌باشند و در غیراینصورت تا زمانی که احراز هویت کامل نشود، درخواست کاربر انجام نمی‌گردد.

۲- در صورتی که کاربری قصد ریفاند مبلغ به حساب مجموعه را داشته باشد، قبل از واریز مبلغ، کاربران موظف هستند از طریق تیکت هماهنگی‌های لازم را با مجموعه انجام دهند. در صورتی که کاربر، تراکنش را بدون هماهنگی ریفاند کند، ایرانیکارت مسئولیتی را نمی‌پذیرد. (شایان ذکر است نرخ تسویه ریفاند برابر است با نرخ خرید مشتری در روز برگشت)

۳- در صورتی که هر گونه ریفاند از سمت فروشنده انجام شود، ایرانیکارت بعد از هماهنگی‌های لازم معادل ریالی مبلغ واریزشده به حساب مجموعه را با کسر ۵ درصد از مبلغ و با نرخ خرید ارز همان روز تسویه می‌کند.

۴- در کلیه موارد شارژ حساب‌هایی همچون پی پال، وب‌مانی و پرفکت‌مانی و اسکریل، کاربر باید از صحیح بودن حساب مقصد خود اطمینان خاطر داشته باشد. در غیراینصورت مسئولیت تمامی مشکلات احتمالی مانند واریز نشدن مبلغ به حساب مقصد و بلوکه شدن وجه پرداختی بر عهده کاربر است و ایرانیکارت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

۵- اگر در زمان ثبت سفارش مدارک و اطلاعات هویتی کاربر کامل نباشد و تا زمان تکمیل مدارک و انجام سفارش نرخ ارز افزایش پیدا کند و کاربر همچنان تمایل داشته باشد درخواست انجام شود، باید مبلغ مابه‌التفاوت پرداختی با قیمت لحظه‌ای ارز در پنل ایرانیکارت را پرداخت کند.

۷- انتقال به حساب‌های وب‌مانی برای کیف پول دلاری از نوع Alias روزانه تا سقف ۱۰۰ دلار امکان‌پذیر است. به دلیل وجود این محدودیت، اگر حساب وب‌مانی کاربر از نوع Alias باشد، در روز فقط ۱۰۰ دلار می‌تواند درخواست ثبت کند. در صورتی‌ که درخواست کاربر بیش از ۱۰۰ دلار باشد، مبلغ مازاد به صورت ریالی نزد مجموعه به امانت باقی می‌ماند و در صورتی که کاربر قصد شارژ مجدد حساب وب مانی خود را داشته باشد، با نرخ روز انجام می‌شود و در غیر این صورت ریال باقی مانده به حساب بانکی کاربر واریز خواهد شد.

۸- تراکنش‌های مربوط به شارژ حساب پی‌پال ممکن است ۲۴ ساعت الی ۲۱ روز توسط پی‌پال در حالت تعلیق (on hold) نگه داشته شوند و بعد از آن مبلغ آزاد خواهد شد. مسئولیت هر گونه تعلیق و بلاک شدن مبلغ بر عهده سایت پی‌پال است. ایرانیکارت مسئولیتی در این مورد ندارد و در صورت بروز این مسئله، کمال همکاری جهت آزاد شدن مبلغ را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است در صورت هولد شدن مبلغ، کاربر تحت هیچ شرایطی نباید بدون هماهنگی مبلغ را ریفاند کند.

۹- اعتبار حساب‌ها جهت واریز کاربر ۱ روز است. در صورتی‌که واریز بدون هماهنگی انجام شود و مبلغ بعد از این مدت واریز شود، به دلیل امکان بروز مشکلاتی مانند مسدود شدن حساب و بلوکه شدن وجه پرداختی، مسئولیت آن بر عهده فرد متقاضی است و ایرانیکارت مسئولیتی ندارد.

۱۰- استعلام در دسترس بودن حساب‌ها صرفا از طریق ارسال تیکت انجام می‌شود و ایرانیکارت تضمینی برای اینکه حسابی به طور دائم در دسترس باشد، نمی‌دهد.

۱۱- در سرویس دست به نقد برای دریافت ارز می بایست اطلاعات شخص دریافت کننده با اطلاعاتی که روی پنل ایرانیکارت  بارگذاری شده است یکسان باشد. همچنین همراه داشتن مدرک شناسایی جهت دریافت ارز الزامی است.

 

قوانین سرور مجازی

۱- اطلاعات سرور مجازی از طریق ایمیل ثبت‌شده در پنل کاربری طی ۱ الی ۵ ساعت ارسال می‌شود و بعد از آن کلیه موارد مربوط به اطلاعات اکانت کاربر از سیستم مجموعه حذف می‌شود.

۲- مسئولیت تمدید سرور با کاربر می باشد. پس از گذشت ۲ روز از تاریخ تمدید، آی پی شما از بین می‌رود و قابلیت برگشت ندارد.

۳- نصب و راه‌اندازی هرگونه vpn و proxy غیر مجاز است و در صورت تشخیص و درخواست کمیته فیلترینگ، امنیت شبکه یا به درخواست واحد فنی دیتاسنتر بدون اطلاع قبلی کاربر، سرویس بدون بازگشت وجه مسدود خواهد شد.

۴- با توجه به اختلالات اخیر اینترنت ممکن است برای اتصال به سرور مجازی نیاز به استفاده از IP غیر از ایران داشته باشید. 

۵- مسئولیت سرور و امنیت اطلاعات بر عهده کاربر است.

 

قوانین شماره مجازی

۱- این شماره‌ها مجازی هستند و تنها با استفاده از نرم‌افزاری که به کاربر معرفی می‌شود، قابل استفاده‌اند.

۲- با توجه به محدودیت‌های موجود، کاربر باید در زمان استفاده از اکانت از آی‌پی معتبر (IP) استفاده کند.

۳- کاربر باید حداقل ماهی یک‌بار از شماره گوگل ویس خود استفاده کند. در غیر صورت امتیاز آن شماره از گوگل حذف می‌گردد و امکان بازیابی آن وجود ندارد.

۴- شماره مجازی اوکراین نیز می‌بایست ماهی یک‌بار شارژ گردد.

۵- شماره‌های مجازی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و برخی از سایت‌های فریلنسری مانند fiverr اصلا مناسب نیست.

۶- دریافت تماس با شماره‌های مجازی گاهاً با مشکل مواجه می‌شود و این شماره بیشتر به منظور دریافت پیامک پیشنهاد می‌شود.

۷- شماره‌های مجازی ارائه‌شده توسط مجموعه قابلیت انتقال به ایمیل دیگری را ندارد و روی ایمیل‌های ایجادشده از سمت مجموعه راه‌اندازی می‌شوند.

۸- به محض دریافت شماره، اقدام به تغییر پسورد و ایمیل ریکاوری نمایید (در صورت ایجاد مشکل پس از انجام درخواست، ایرانیکارت مسئولیتی نخواهد داشت).

 

قوانین کیف پول‌های سخت‌افزاری

۱- ایرانیکارت هیچ گونه تعهدی در رابطه با موجودی رمز ارزی کیف پول‌های سخت افزاری ندارد و مسئولیت از بین رفتن دارایی‌های رمزارزی و نحوه استفاده از آن با خریدار محصول است.

۲- در صورتی‌که محصول دریافتی و سفارش ثبت‌شده تطابق نداشته باشد، کاربر می‌تواند بعد از دریافت دستگاه و در صورتی که دستگاه باز نشده باشد، طی ۲۴ ساعت دستگاه را عودت دهد و پس از این زمان ایرانیکارت هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۳- ارسال مرسوله برای ساکنین تهران از طریق پیک (در صورت تکمیل موجودی در روزهای کاری) و یا پست و تیپاکس (در صورت تکمیل موجودی تا دو روز کاری) و برای سایر شهرها از طریق تیپاکس یا پست (به درخواست مشتری و بین ۲ تا ۵ روز کاری) انجام می‌شود.

۴- هزینه ارسال مرسوله پستی و پیک از سمت ایرانیکارت پرداخت می‌گردد و در صورت انتخاب روش تیپاکس، هزینه ارسال توسط خریدار، درب منزل، پرداخت می‌شود.

۵- لطفا از هنگام باز کردن بسته‌بندی کیف پول سخت افزاری خود، فیلم تهیه کنید. در صورتی که دستگاه عیب فیزیکی داشته باشد (شکستگی و…)، با ارسال فیلم از طرف شما و تشخیص و تایید کارشناسان ایرانیکارت امکان عودت دستگاه وجود دارد. در غیر اینصورت امکان عودت دستگاه به دلیل عدم امکان صحت سنجی وجود ندارد.

۶- ضمانت‌نامه تعویض دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی و یا حوادث غیر مترقبه از قبیل آتش، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گرد و غبار، تغییر در قطعات، تماس با مایعات و رطوبت، سرقت و استفاده نادرست از دستگاه نمی‌شود.

۷- ضمانت‌نامه تعویض فقط شامل دستگاه اصلی بوده و تا ۶ ماه از زمان ثبت درخواست خرید کیف پول سخت افزاری مذکور معتبر است و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل جعبه، شارژر و دیگر متعلقات نمی‌شود.

۸- هرگونه استفاده، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی، همینطور هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس، تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز، گارانتی را باطل می‌کند.

۹- دقت داشته باشید ضمانت تعویض کیف‌پول‌های سخت افزاری صرفا در صورت تایید کارشناسان ایرانیکارت لازم الاجراست و در صورت عدم تایید پوشش ضمانت از سمت کارشناسان به هر دلیلی، گارانتی کیف پول های سخت افزاری معتبر نمی‌باشد.

۱۰- مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی به شرح زیر است:

– اصل کارت گارانتی

– جعبه و متعلقات دستگاه

– فیلم زمان گشایش محصول

۱۱- مشتری با علم و اطلاع از شرایط فوق اقدام به خرید نموده و اقدام به خرید به منزله علم به موارد فوق و تایید شروط صدرالذکر است و هیچ‌گونه ادعای مغایر و یا عدم اطلاع پذیرفته نیست.

 

در صورت بروز اختلال، جهت پیگیری می‌توانید با داخلی امور مشتریان (5500) در تماس باشید.